Gå til innhold

Stifte et fotball lag

osloru

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som vet hvordan starte et eget fotball lag?

Jeg har lest en del om det på nettet, men er det noen som har erfaring med det eller kanskje kjenner noen som har gjort det før?

De generelle tingene kan jeg, men jeg lurer hva skal jeg begynne med?

Takk for alle svarene! :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje du skulle vurdere å se hvilke lag som er i nærheten av der du bor (som utifra nicket ditt er Oslo) og bli med på et allerede eksisterende lag?

Vi er 19 spillere som vil starte en egen fotball klubb :)

Lenke til kommentar
Bare å se på sidene til norges fotball forbund det, men er vel litt sent i forhold til årets sesong. Videre så må dere være klart over at det fort kan koste noen kroner..

Alt koster penger...det er jeg klar over =)

Men takk likevel, sendte meldning til NFF jeg, så venter jeg på svaret :)

Lenke til kommentar

Hei igjen!

Fikk svaret fra NFF og ser ut som alt er ganske lett.

Men likevel står det at jeg må ha "Protokoll / referat fra stiftelsesmøtet", og her får jeg et spøsmål: hva er det?

Er det møtet der de som vil starte klubben møter opp og bestemmer hvem skal være ansvarlig for hva osv. Alt det skriver vi ned. Er det riktig? Eller er det noe mer formelt, liksom at jeg må betale til et eller annet sted osv. Vet noen noe om det? :)

Takk.

Lenke til kommentar
Kanskje du skulle vurdere å se hvilke lag som er i nærheten av der du bor (som utifra nicket ditt er Oslo) og bli med på et allerede eksisterende lag?

Bli med i en eller annen uoffisiell liga :D Vi er en vennegjeng som er med i Vennesla Bondesliga, som er fantastisk gøy. Spiller bare for gøy. Finnes sikkert slike i Oslo og :)

Lenke til kommentar

Bli med i en eller annen uoffisiell liga :D Vi er en vennegjeng som er med i Vennesla Bondesliga, som er fantastisk gøy. Spiller bare for gøy. Finnes sikkert slike i Oslo og :)

Jeg spurte kompisene om det, og vi alle ble enige om at uoffisiel liga er ikke for oss :)

Noen som kan svare på mitt spørsmål om stiftelsesmøte?

Sendte samme spøsmål til NFF også, tror de ble lei av alle mine spørsmålene og ikke gidder å svare :p

Endret av osloru
Lenke til kommentar
Stifte et fotball lag:

Skriv ut dette bildet på printeren din:

59297761097500.jpg

+

Stift det med en stiftemaskin:

250093.jpg

=

gratulerer, du har stiftet et fotball lag :)

Blir litt lei meg når jeg ser slike forsøk på å være morsom

Hahahah, var jo dritmorsomt! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...