Nabbetuzz Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hei! Har 3 bilder jeg gjerne vil ha kommentarer på Noe jeg kunne gjort anderledes? Takk for svar Lenke til kommentar
jim_smyth Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Bilde nr 2 er perfekt i mine øyne. Bilde nr 1 og 3 er uskarpe syns jeg og gav meg lite. Katten skulle hatt mer skarphet fra nesa og bakover, spesielt ved øynene. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Bilde nummer 1 og 3 er uskarpe... Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Enig med det de andre sier her. Bilde 2 er best, eneste minuset jeg kan finne, må være refleksjonen i øyet. bilde 1 hadde vært kanon hadde det vært helt skarpt, skikkelig 17 bildet Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Pfft.. la nå skarphet være skarphet, første bildet oser da av kreativitet og fotoglede Kunne kansje tenkt meg flagget litt lengre ned men idéen er flott. Fikk meg en god latter der. #2 er desverre kjedelig for oss som ikke kjenner marssvinet. Katten klarer ikke å bære bildet i mangel av full skarphet. Kunne tenkt meg en kvadratisk crop på det ovenfra. Gi oss imidlertid flere dyrebilder av den sorten - mye mere interessant en #2 Endret 20. mai 2009 av Grizzmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå