AndyPanda Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) kan man ikke få i seg noe før/etter man tar zma? edit: skriveleif Endret 1. juni 2009 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Man kan få i seg hva man vil, bare ikke kalsium. Og det er mye kalsium i melk og melkeprodukter. Ellers har det heller ingenting å si når på døgnet du tar det, men noen blir søvninge utover dagen om de tar det tidlig på dagen. Jeg tar det rett før jeg legger meg. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Leste at det bl.a. skulle hjelpe på søvnen, ja. Merka noe til det med søvn når du begynte å ta zma? Hørte også at man får kviser av zma. Stemmer det? Lenke til kommentar
different Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvilke hormoner som ikke finnes naturlig i menneskekroppen er det som finnes i melk og hva gjør disse hormone?Alle hormoner som ikke blir direkte innsprøytet i kroppen er vel naturlige siden det er kroppen som lager disse? http://www.news.harvard.edu/gazette/2006/12.07/11-dairy.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå