sttrons Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 var i Køben her for litt siden, og tenkte jeg skulle prøve meg på en silluet av en statue jeg så her. ble litt midtstillt, men var det som funket best i forhold til hvilket standpunkt jeg hadde (følte jeg) hva mener folket her, har jeg fått det til, eller ikke? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Kjempefint bilde. Men hadde du gått litt mer til høyre så hadde du kanskje ikke fått med deg toppene på båtene som ligger i havna der (?) Ellers kjempefint bilde, fine farger Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Vel, du er ikke helt i mål Tipper svart/hvitt konvertering og en god oppjustering av lysstyrken på bakgrunnen kan hjelpe godt, kanskje litt beskjæring også. Aller best hadde det vært om himmelen var dus og fin ute av fokus. Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Nah for min del blir dette for mørkt, uansett om det er meningen eller ei, så burde det vært lysere. En svart/hvit versjon kunne også blitt interessant. Båtmastene er nevnt. Det jeg liker er at skyene går helt på tvers av motivet. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Synes at blir for mørkt som er nevnt (samme med båtmastene- de burde bort.) Også luerer jeg på er den helt midtstilt? Jeg synes at det ser ut som den ikke er helt midtstilt og det synes jeg ødelegger litt. Men prøv en svart/hvit-konventering, det kan bli bedre. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Teknisk sett kunne dette ha blitt gjort mye bedre. Er det en grunn til at du valgte statuen å være i silhuett? Himmelen er dessuten alt for mørk. Hele bildet ble for mørk. Er det også en grunn til at du har valgt å presentere bildet på den måten du har gjort? Hvorfor akkurat den vinkelen? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 For mørkt og skjevt detta. Det som vil fungere best er nok som fcuk_IT sier pluss å rette det opp litt. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Altfor mørkt, og bildet kler ikke siluett synes jeg. Skjønner ikke helt hva du vil med dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå