Tweety_ Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Kan noen hjelpe meg å oversette en tekst fra norsk til italiensk? Min kjære pappa fyller snart 50 år og jeg har lyst å skrive noen ord på italiensk. Gi en lyd dersom noen kan hjelpe, så sender jeg teksten. Lenke til kommentar
Tweety_ Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Takk skal dere ha Men kan jeg stole på at den oversetter 100% riktig? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Den oversetter ikke helt riktig. Den har mange feil. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Prøv å oversett en litt lang tekst fra engelsk til norsk, så skjønner du hvordan det blir når den oversetter Lenke til kommentar
Tweety_ Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Okei. Noen andre som kan hjelpe? Noen som kan italiensk....? Litt viktig for meg at det blir riktig Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det du kan gjøre, er å først bruke translate.google.com, og så spørre i et italiensk forum eller noe om noen gidder å rettskrive det pass på så alle ordene i teksten du oversetter blir et italiensk ord, og ikke fortsatt er norsk Lenke til kommentar
Tweety_ Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Ja, men har ikke så lyst å legge ut teksten slik at alle kan se den. Den er litt personlig ser du.. Fremdeles ingen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå