Dyvers Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Noen som vet når Guitar Hero Metallica kommer ut i butikkene? Spillmagasinet sier 29 mai andre nettsider sier nå på Fredag eller Torsdag .. Ser ut som alle nettsidene sier forskjellige datoer.. Takk Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 http://prisguide.spillverket.no/product.php?productId=106404 22. mai Lenke til kommentar
Dyvers Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Så hvorfor skal denne kilden være mer riktig en de jeg har sett? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det vet jeg ikke, men prisguide.no pleier å være ganske riktig Lenke til kommentar
Briminho Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Det vet jeg ikke, men prisguide.no pleier å være ganske riktig Jeg var på ebgames strømmen storsenter idag. De solgte det ihvertfall nå Lenke til kommentar
Dyvers Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Er så teit at det skal være forskjellige datoer.. uff Jeg for ta meg en tur til elkjop eller noe sånt på fredag da:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå