Aleks Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Som emnetittelen sier så leiter jeg etter et program som utvider varigheten til batteriet til den bærebare pc'en min. Skal sitte på bussen i morgen og batteriet mitt varer i rundt et kvarter, så rekker ikke så mye da. Takker for alle svar Edit: Kjører xp forresten Endret 19. mai 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Er det noe slikt du tenker på? Lenke til kommentar
gaarder Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Som emnetittelen sier så leiter jeg etter et program som utvider varigheten til batteriet til den bærebare pc'en min. Skal sitte på bussen i morgen og batteriet mitt varer i rundt et kvarter, så rekker ikke så mye da. Takker for alle svar Edit: Kjører xp forresten Tenker du på greia med at batterier til noen bærbare pcer bare kan brukes et visst antall ganger som produsenten har satt, for at de skal tjene mer penger? Har ikke funnet noe program som kan resette denne prosessen slik at batteriet blir bedre men har tenkt på det... Eller er det et program som rett og slett struper ned maskinkraften og gjør at maskinen drar mindre strøm du tenker på? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Tenker på et program som struper ned på maskinkraften ja. Omtrent som Vista sin strømsparer modus. Det programmet over er jo bare til å starte maskinen på nytt osv på et tidspunkt. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Programmet du leter etter er sannsynligvis Notebook Hardware Control. Endret 20. mai 2009 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Det programmet hørtes supert ut. Skal teste det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå