KimOlsen87 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Nå lurer jeg på on noen har erfaring med hovedkortets grafikkortdel? Lurer da på om det som er i mitt HK, Asus M3N78-EM. Er dette bra nok for nyere spill dersom innstillingene er satt på laveste? Takker for svar. Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 har vel ingen erfaring med det hovedkortet, men har kjørt på hovedkortets grafikkdel tidligere og det fungerer som oftest veldig dårlig. I alle fall ved nyere spill som er kommet på markedet nå, selv ved lave grafikk innstillinger. Ville jeg heller anbefale deg å kjøpe deg ett selvstendig skjermkort. Kommer i alle prisklasser. alt fra 200 kr og oppover. Helt avhengig av hva slags grafikkport du har på hovedkortet og hvor mye du selv velger å bruke på ett nytt skjermkort. håper dette kan være til hjelp. prøvde å søke opp noe info om hovedkortet du bruker, men fant dessverre ingenting om det. gammelt? Lenke til kommentar
KimOlsen87 Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Kjøpt hos datakjeden i januar. Skal være et geforce 8300 type. Ville bare sjekke, siden g. kortet mitt er ødelagt, ska uansett kjøpe nytt snart. Endret 19. mai 2009 av KimOlsen87 Lenke til kommentar
KimOlsen87 Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Beste svaret er vel å prøve selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå