Gå til innhold

Bli Glamour modell?

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg er en jente på 18 år som har et ønske om å bli glamour modell. Har prøvd meg en men den virket utrolig useriøs og skulle ha betaling for testshoot og det syntes jeg hørtes rart ut, dessuten har jeg ikke penger til slikt! Så mitt spørsmål er da hvor kan jeg henvise meg? Har ikke lyst å ligge ut på noen database hvor alle kan finne meg før jeg eventuelt har blitt ansatt hos noen byrå.

Er det noen som vet om noen seriøse byrå jeg kan søke hos?

mvh Tuttebsr :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glamourmodell ... Er ikke det bare et fint navn på jenter som er for korte og lubne til å bli ordentlig modell? Dessuten, tror nok byråene har nok å velge i ... Vil tippe det er inflasjon i jenter på 18 som vil bli glamourmodeller, så er vel rett og rimelig at du betaler for testshoot.

Endret av Billy-the-kid
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Glamourmodell ... Er ikke det bare et fint navn på jenter som er for korte og lubne til å bli ordentlig modell?

Nei, det er et fint navn på jenter som viser mer enn vanlige modeller vanligvis viser.

Endret av Pricks
Lenke til kommentar
Glamourmodell ... Er ikke det bare et fint navn på jenter som er for korte og lubne til å bli ordentlig modell? Dessuten, tror nok byråene har nok å velge i ... Vil tippe det er inflasjon i jenter på 18 som vil bli glamourmodeller, så er vel rett og rimelig at du betaler for testshoot.

Hohoho, jeg er nok ikke lubben mister.. Jeg er bare litt lavere en 1.73. Og jeg er heller ikke syltynn som catwalk modeller! Men en slamming body... DET har jeg!!

xo tuttebsr

Lenke til kommentar

Tenk veldig godt igjennom dette - du kommer til å bli stemplet som ei peise dum, blond idiotkjerring som ikke duger til annet enn å ta av seg klærne.

Glamourmodeller får mange særdeles ydmykende jobber - typen ligge oppå biler og gni seg inn i såpe, stå og vrikke på ræva foran hundre kåte soldater osv.

Bildene kommer til å bli i omløp resten av livet ditt og jeg kan garantere deg at det kommer til å slå tilbake på etterannet vis når du er blitt 40 år og ungene dine begynner å bli gamle nok til å skjønne at det er pinlig at mamma har gnikka puppene oppi kameraet og vært runkemateriale for kåte unggutter i ViMenn.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Glamourmodell ... Er ikke det bare et fint navn på jenter som er for korte og lubne til å bli ordentlig modell?

Nei, det er et fint navn på jenter som viser mer enn vanlige modeller vanligvis viser.

Uenig. "Glamourmodell" er det navnet som nakenbimboene har gitt seg selv for at "yrket" skal høres bedre ut enn det er.

I realiteten snakker vi om nakenmodeller med strippetendenser.

Lenke til kommentar

Uenig. "Glamourmodell" er det navnet som nakenbimboene har gitt seg selv for at "yrket" skal høres bedre ut enn det er.

Er du kristen eller? Man skal lete lenge for å finne så fordomsfulle uttalelser som du kommer med her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...