Espensi Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Enesten erfaring me IBM skjermer jeg har. er 1 skjerm om kom med pakken med pentium75en, den som kom med p2 400en og den som kom med en typisk kontorpc, sikkert 400-500 MHz.. Den som fulgte med pentium75 maskinen lever enda.. Men den ble andri mye brukt, dette er en 14 tommers. Den som fulgte med p2 400 maskinen varte akkuratt 2 dager lengre enn garantitiden.. 17 tommers=( Nå har jeg den skjermen til kontorpcen(g74) og jeg liker den ikke.... Kan godt være at de nye skjermene er bedre... Lenke til kommentar
kindings Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Det er mulig at Sony og Philips ikke samarbeider i noen særlig grad nå lengre, det vet jeg helt ærlig svært lite om. Poenget mitt var at to ulike merker skjermer godt kan inneholde samme bilderøret. At Goldstar var blitt så stor var jeg ikke klar over, vet bare at Toshiba var den virkelig store ulven for endel år tilbake. Det kan godt være at Goldstar har kjøpt opp denne delen av Toshiba for det jeg vet. Slike ting forandrer seg stadig. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Quote: On 2002-01-24 20:28, kindings skrev:Poenget mitt var at to ulike merker skjermer godt kan inneholde samme bilderøret. Men som vi alle vet er det veldig mye mer i en skjerm enn bilderøret som avgjør den endelige kvaliteten. Siden vi først er i gang med bilderørprodusenter så må vi nesten ta med Hitachi som en av de virkelig store. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Ja, og det var poenget mitt da jeg skrev at kjente merkevarer ofte har bedre kvalitet, selv med de samme bilderørene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå