pierce007 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Har en stor hage som jeg vurderer å legge jord på iår. Men siden det skal plantes mye av blomster, hekk osv, så vil dette koste en del penger som en ikke har med en gang. Må defor deles opp i flere puljer. Spiller det noen rolle om jeg planerer ut jorden iår - selvom det ikke blir plantet mye - eller bør en vente til samtidig som en skal plante? Tenker da på ugress sov. Ville ikke tro dette spilte noen rolle.... Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Bar jord er som en magnet for ugress.. I løpet av et år vil den sansynligvis være full av det. Derfor bør det plantes og beskyttes fra starten av.. Lenke til kommentar
vladdlen Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Bar jord er som en magnet for ugress.. I løpet av et år vil den sansynligvis være full av det. Derfor bør det plantes og beskyttes fra starten av.. Helt enig. Jeg hadde en jordflekk på siden av huset som har ligget "åpen" et drøyt år. Nå ser den helt j*vlig ut. Vil absolutt anbefale trådstarter å vente med jord til den skal beplantes. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Bar jord er som en magnet for ugress.. I løpet av et år vil den sansynligvis være full av det. Derfor bør det plantes og beskyttes fra starten av.. men hva om det sprøytes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå