Gjest langt-unna Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Som det står i tittelen, er jeg i militæret, langt nok nord i forhold til at jeg er fra oslo. Jeg og dama har sklidd mer og mer fra hverandre.. Og nå føler jeg at det har gått over grensa av hva forholdet tåler, dessuten tærer dette veldig psykisk både på meg og dama, siden begge er klar over at forholdet har problemer. Hun virker som er på det stadiet at hun fortsatt håper forholdet holder, mens jeg som sagt ikke lengre trur dette. Men jeg har ikke sagt dette enda, forteller at jeg håper det holder, og at jeg skal gjøre så godt jeg kan for å få det bra. Men dette er bare fordi jeg helst vil si farvel med henne ansikt til ansikt. Men det er her problemet ligger, Jeg er veldig sjelden på perm, og neste gang jeg skal hjem er hun antakelig ikke hjemme.. Dette fører til at første gang vi er hjemme samtidig er først i juli.. Og jeg klarer ikke drive med dette spillet så lenge. Så hvordan skal jeg egentlig gjøre dette ordentlig.. Prøver å ha såpass holdninger til å faktisk slå opp og sånt på en ordentlig måte.. Men nå virker jo dette fryktelig vanskelig. Har snart vært sammen i halvannet år.. Og forholdet har tålt 9 måneder i forsvaret.. Men da undertegnede fortsetter i nord-norge, så er det liksom ikke mulig å finne sammen igjen ved å være mer sammen. Takker for alle svar Hilsen guest_langt-unna Lenke til kommentar
eKreativ Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Dersom du absolutt ikke har mulighet til å komme deg ned å gjøre det ansikt til ansikt, så vil jeg tro det nest beste er over telefon. Jeg tror neppe noen ville bli glad for en skriftlig beskjed. Jeg kan igrunn ikke komme på noen andre måter som ville være lure. :/ Lenke til kommentar
Gjest langt-unna Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Nå skal jeg ut å gå meg en lengre tur ikveld.. Så skal jeg tenke meg om, og antakelig ta en telefon ikveld og fortelle alt. Litt grunnet nå et raseri-utbrudd fra hennes side, som det absolutt ikke har vært få av i det siste. Siste melding ble avsluttet med. "Kan du ikke bare gjøre det slutt, sånn at du bare blir ferdig med det" Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Da gjør du det slutt og blir ferdig med det. kan ikke hun, så får du være den voksne av dere. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Alt annet enn face-to-face er absolutt last resort. Men her ser det jo ut som dere har nådd det stadiet, så da er vel beste måten å gjøre det på over telefon. Ingen av dere har godt av å tviholde på et forhold dere vet kommer til å gå på grunn uansett. Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Nå skal jeg ut å gå meg en lengre tur ikveld.. Så skal jeg tenke meg om, og antakelig ta en telefon ikveld og fortelle alt. Litt grunnet nå et raseri-utbrudd fra hennes side, som det absolutt ikke har vært få av i det siste. Siste melding ble avsluttet med. "Kan du ikke bare gjøre det slutt, sånn at du bare blir ferdig med det" Den siste der høres jo rimelig barnslig ut, spør du meg. Dere trives åpenbart ikke sammen, heller. Har hørt noe sånt som at over 80% av alle forhold går til helvete i forsvaret, og når dere skal fortsette med en slik avstand blir det jo i alle fall vanskelig. Du vil få det mye enklere i ettertid, og kan fokusere på det du skal gjøre i militæret (selv om førstegangstjenesten stort sett består av hjernedød adlyding av ordre ). Vær ærlig med deg selv, og tenk om du vil ha det bedre eller ikke om forholdet avsluttes. Lenke til kommentar
Gjest langt-unna Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Da var det gjort.. Gikk egentlig veldig greit.. Hun tok det veldig fint, så regner med at det var det beste for begge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Stenges etter ønske fra trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg