sn0dig Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Her kommer bildene Stay tuned. Endret 19. mai 2009 av sn0dig Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) For your scrolling pleasure: Hille poserer? Hille i skogen For your viewing pleasure, Glenn/Pirja. ISO 3200. Vi fant.. RUST! Glenn skyter litt i hytt og pinevær Frontelementet til Hille sin Tokina 12-24 Mangler bare bunaden og en ku. Nasjonalromantisk. Denne har nok ikke reddet mange liv. Glenn/Pirja satte seg på en maur. Den var delvis uskadd, bare noen bein som ikke hang helt rett. Is it a bird? Is it a plane? Nei, det er bare noen trær. Hille blir nostalgisk "Ode til Tomsi" "Må ha litt ved" (Stavangerfolk forstår dobbeltmeningen bak den setningen) Hille poserer i kjent stil? Såååååååååå mye spennende å ta bilde av i skogen Oyjorn tydelig fornøyd med fangsten Endret 19. mai 2009 av sn0dig Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Slenger ut bilder imorgen +1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 "Ode til Tomsi" Dere har hatt en fin tur skjønner, jeg. Tom Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Lite bilder ble det, men var veldig ufornøyd me skarpheten på bildene fra 18-55mmeren. Tror jeg har blitt for vandt til 35mmeren. Totally Tomsi-stil på G! Vet ikke med dere, men for meg lignet dette på en skummel en-øyd okse-lignende skapning. Øyjor'n Lenke til kommentar
GLN Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Da ble det bilder fra meg ochså: sn0dig falt og fikk hull i buksa(neida, de var der fra før) sn0dig slår til med en ekte turist posering End of a hard day RUST!! Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Neste gang dere planlegger tur, noen som gidder sende meg en PM? Jeg er altfor lite inn på akkurat denne lille delen av forumet, føler hver gang jeg endelig tar turen innom så har det nettopp vært et treff Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Skal prøve det. Ellers så kan du sjekke litt oftere i denne tråden, evt foreslå noe selv.. lite aktivitet der nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå