blackbrrd Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Så jeg skal slutte å jobbe? Trudde låra var de største musklene jeg.. kan vel ikke bare ha overkropp, skal jeg gå over til kunn styrke trening av lår/legger da? (hvis dere ikke har skjønt det før nå så er jeg ganske ny i dette:P) Hvis du ser på folk som jogger veldig mye (maratonløpere) så er de sjeldent veldig store. Du har et godt poeng når du sier at låra er de største musklene, men hvis du vil ha de større får du vesentlig mer effekt av å trene f.eks knebøy med vekter enn å jogge. Jeg sier ikke at du burde slutte å jogge, men at hvis målet ditt er å bli stor så gjør ikke joggingen så veldig mye. Joggingen sørger for at du har bra kondis som er veldig bra for allmentilstanden din. Som nevnt tidligere her så må du gjøre noe med kostholdet for å legge på deg. Mest sannsynlig så har du en kropp som sier ifra i god tid før du er stappmett. Du må mao spise litt til etter at du begynner å føle deg mett. Egg er en veldig god proteinkilde - det spiller egentlig ikke så stor rolle om du kokere eggene, lager omelett, speilegg osv. (egg er også relativt rimelige) Melk har mye proteiner i seg, og hvis du drikker helmelk er det veldig energirikt. I tillegg er melk billig og lett å få i seg. Lenke til kommentar
Wiox Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Takk takk for gode innspill. da blir det omelett på menyen i morgen;) og H-melk har jeg begynte med, men syntes 4 liter var litt mye, så drikker vel ca 1,2 l hver dag.. Lenke til kommentar
Wiox Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 dere har etterlyst hva jeg spiser, og derfor forteller jeg at dagens meny har vert: 2 brødskiver med omelett (4egg, 1pk bacon, 3poteter + litt ost) og 1 glass H-melk sport lunch (sjokolade 200g) 4brødskiver med ost, leverpostei og syltetøy og 1 glass H-melk 3 store gulrøtter 1 bolle med havregryn og H-melk 2 sommer koteletter og 4 poteter + en pølse. (masse salat og potetsalat som tilbehør) 2 oste kake stykker og 1 brownie (var i bursdag) + litt godis 140g cashew nøtter til kvelds og 1 glass med H-melk er også noen liter med vann inni her men det har jeg ærlig ikke telt.. da er jeg spent på innvenninger;) Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Bra at du har begynt med hmelk! Ville økt mengden egg i omeletten til 6 egg. Økt hmelken fra 1 glass til 2 glass/måltid. Kutta ut alt godteriet. Prøvd å få inn litt fisk og selvfølgelig ta tran. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Ser ikke så dumt ut, en del usunt der selvfølgelig, men det er jo mye kalorier i det ihvertfall Dersom du ikke øker kroppsvekten med den menyen kan du jo f.eks. drikke to glass h-melk ved alle måltidene du har drukket ett nå. Lenke til kommentar
Wiox Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 glemte å si at jeg har spist 3 bananer og et eple også haha^^ Ser ikke så dumt ut, en del usunt der selvfølgelig, men det er jo mye kalorier i det ihvertfall Dersom du ikke øker kroppsvekten med den menyen kan du jo f.eks. drikke to glass h-melk ved alle måltidene du har drukket ett nå. så bra at det ikke er for ille;) spiser ikke kaker hverd dag da:P Bra at du har begynt med hmelk! Ville økt mengden egg i omeletten til 6 egg. Økt hmelken fra 1 glass til 2 glass/måltid. Kutta ut alt godteriet. Prøvd å få inn litt fisk og selvfølgelig ta tran. jeg tar 3 omega 3 tabletter hver dag, treneger jeg fortsatt tran? "/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå