Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

kan noen plzzz svaree

Anbefalte innlegg

hva er hoved tema!!

skal jeg velge et engelsk talende land?

og hva slags stoff skal jeg finne om dette landet jeg velger?

om kultur osv eller en nyhet som skjer nå..

og hva menes det her, kan noen plzo oversette dette

The writing tasks in “Del 2” of the exam are all linked to the same topic: “Visiting, studying

and/or working in an English-speaking country”. On your examination day you will be asked to

use your knowledge and the information from your preparation period to write a text related to

this topic in a given genre and for a specific audience. In the appendices (“Vedlegg” 1 & 2) you

will find two texts that may help you to get started. They illustrate some of the challenges and

possibilities of visiting, studying and/or working in an English-speaking country.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Skriveoppgavene i "Del 2" av eksamen har alle tilknytning til emnet "Besøke, studere, og/eller skrive i et engelsktalende land". På eksamendagen vil du bli spurt om å bruke din kunnskap og informasjonen fra forberedingsperioden for å skrive en tekst relatert til dette emnet i en gitt genre og for et gitt publikum. I vedleggene (1 & 2) vil du finne to tekster som kan hjelpe deg med å starte. De illustrerer noen av utfordringene og mulighetene det å besøke/studere/skrive i et engelsktalendeland bringer med seg."

Forsøkte så godt jeg kan å oversette iallefall:)

Lenke til kommentar

Hei!

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og dermed vil det være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vi kan anbefale å lese om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen. Om du ikke endrer emnetittel kan tråden bli stengt.

Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker p_report.gif-knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen.

Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...