Gjest Guest_maria_* Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hei! Jeg har naturlig mørkebrunt/mellombrunt hår, men farget det litt mørkere for ca. 3 måneder siden, men det er jo fortsatt farget. greia er at jeg vil ha lysere hår, blondt/mørkeblondt. og jeg vil gjøre det hjemme.. hvordan gjør jeg det uten at håret blir heelt misfarget, gult eller verre? avfarging, bleking, hårfarge, spesiell shampoo? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Trooor dette passer bedre på www.mote.no eller noe slikt, flest gutter her på diskusjon.no Endret 19. mai 2009 av Overdox Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Kaustisk soda? Eller klorin? Lenke til kommentar
Melanie Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hei! Jeg har naturlig mørkebrunt/mellombrunt hår, men farget det litt mørkere for ca. 3 måneder siden, men det er jo fortsatt farget. greia er at jeg vil ha lysere hår, blondt/mørkeblondt. og jeg vil gjøre det hjemme.. hvordan gjør jeg det uten at håret blir heelt misfarget, gult eller verre? avfarging, bleking, hårfarge, spesiell shampoo? gå til Frisøren! ikke gjør noe sånt på egenhånd, jeg garanterer dårlig resultat;) Jeg hvet ikke hvordan hår du har, men avfarging sliter ekstremt mye på håret. Det blir tynnere og tydelig mere slitt om du ikke har "super-hår". Du kan jo gå på Vita, men det sannsyneligheten er ganske stor for at du blir som de andre fjortisjentene med mislykket bleka hår:) Anbefaler deg sterkt å gå til frisøren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå