BullStrike Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Hei. Jeg har funne ut at jeg skal kjøpe meg et kamera. Kameraet skal brukes til filming av paintball,ski "show off", dykking o.l.. Jeg kommer nok ikke til å bruke det så forferdelig mye, så derfor satser jeg på et billig kamera til å begynne med. Jeg har sett på dette kamraet fra G-sport til 999kr. http://www.gsport.no/Misc/Product/?quickse...id=116716(BC_1) Er det bra nok til å eventuelt ligge filmer ut på youtube? Noen som har noen meninger om kameraet? Endret 19. mai 2009 av BullStrike Lenke til kommentar
jim_smyth Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 etter hva jeg kan huske så ligger det endel klipp med dette kameraet ute på nettet. søk rundt så finner du nok svar når det gjelder kvaliteten. Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Oj.. Jeg så noen filmer på youtube nå.. Den kvaliteten er ikke mye å skryte av.. Men funker det ikke som "begynner" kamera? Lenke til kommentar
jim_smyth Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Oj.. Jeg så noen filmer på youtube nå.. Den kvaliteten er ikke mye å skryte av..Men funker det ikke som "begynner" kamera? Nei akkurat det jeg også mente. ser hakkete og dårlig ut. Men det er jo igrunn filmingen med raske klipp og musikken (noe litt tungt) som gjør seg på sånne filmer, og da er ikke bildekvaliteten første pri. 1000kr (kanskje billigere andre steder) er jo ingenting om du har lyst til å prøve deg med dette. Se om det er kvaliteten på filmingen og etterbehandlinga som hindrer deg i å lage bra filmer eller oppløsninga og fps som gjør det nå først. Også kan du investere 5000kr når du har dreisen:) Er hva jeg ville gjort... Endret 19. mai 2009 av jim_smyth Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Ok.. Men jeg tror jeg må tenke litt på hva jeg skal kjøpe.. Men jeg tror at jeg går for det på G-sport.. Vi får se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå