Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Kjemi 2 Muntlig Eksamen etter Kunnskapsløftet

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal opp i Kjemi 2 med kunnskapsløftet og jeg veldig på hvordan det vil fungere.

Er det sånn at jeg får 48 timer forbredelsestid der jeg får utdelt oppgave ark så jeg vet hva jeg skal øve på, eller får jeg bare vite oppgaven 45min før jeg skal bli eksaminert?

Jeg er ekstremt usikker, fordi jeg er mega dårlig i Kjemi og vil alt annet enn å få oppgaven bare 45min før.. Noen som har en full oversikt over hvordan det vil pågå etter kunnskapsløftet? Det hadde også vært supert om noen hadde et eksempel på en muntlig eksamen i Kjemi 2 :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Hei!

Jeg skal opp i Kjemi 2 med kunnskapsløftet og jeg veldig på hvordan det vil fungere.

Er det sånn at jeg får 48 timer forbredelsestid der jeg får utdelt oppgave ark så jeg vet hva jeg skal øve på, eller får jeg bare vite oppgaven 45min før jeg skal bli eksaminert?

Jeg er ekstremt usikker, fordi jeg er mega dårlig i Kjemi og vil alt annet enn å få oppgaven bare 45min før.. Noen som har en full oversikt over hvordan det vil pågå etter kunnskapsløftet? Det hadde også vært supert om noen hadde et eksempel på en muntlig eksamen i Kjemi 2 :)

Hei!

Jeg skal også opp i Kjemi 2. Skolen vår har gitt oss 48 timer til forberedelse, men ikke noe tema. Vi vil trekke tema og ei oppgave 30 minutter før selve eksaminasjonen på eksamensdagen. Det vil si at man får en halv time til å forberede seg på.

Noen som veit hva slag type oppgave man kan få?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...