kjidel Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Die Hard imdb rating: 8.3/10 (153,260 votes) Die Hard 2 imdb rating: 6.9/10 (67,588 votes) Tallene taler vel for seg selv? Lenke til kommentar
Badering Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ja, la oss bruke den allmektige imdb ratingen som bevis på hva man skal mene om film. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Den funker da vitterlig som en målestokk på hva folk flest mener. Som faktisk var grunnlaget for 'diskusjonen'. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Støtter Bob, helt korrekt bruk av IMDb og mye bedre enn "alle vennene mine mener". cun: Ingen anelse hvorfor jeg ikke så dem før, jeg har ikke fått inntrykk av at han er spesielt opptatt av Indy verken ene veien eller andre. Endret 27. mai 2009 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 He's an American. Indiana Jones = The United States. Dessuten må han elske de tre G-ene: Guns, God, and Government ;--) 80-tallet hadde mye fint. Synd at ikke Talvisota eller Den enfaldige mördaren kom med på lista. Henholdsvis finsk og svensk film på sitt beste (etter mine kunnskaper). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Selvfølgelig. Men jeg mener ikke at jeg skal burde forsvare meg og mine bekjentes meninger. Selv om både imdb og en del forumbrukere taler mot meg, så synes jeg førsteplassen var noe "ufortjent" *forbereder seg på nok en "du-tar-feil-kommentar"* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 He's an American. Indiana Jones = The United States. Dessuten må han elske de tre G-ene: Guns, God, and Government ;--) Han liker våpen, men er ikke spesielt glad i verken Gud eller regjeringen - verken den som er nå eller den som var før. Han er tydeligvis utypisk på mange måter når favorittfilmen er The Fifth Element og Das Boot. Jeg tror jeg arvet litt av det fra ham. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå