Gå til innhold

Diskusjon.no kårer: De beste fra 80-tallet

Infenso

Anbefalte innlegg

Alle som ønsker å bidra må poste sin liste før klokken 20:00. Det gjelder også de som allerede har lagt ut liste og ønsker å endre på den. Endringer må dere forøvrig gi beskjed om. Legg gjerne deres opprinnelige liste i spoiler slik at jeg kan se hvilke endringer som har blitt gjort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Down By Law

2. Offret

3. The Shining

4. Cobra Verde

5. Blue Velvet

6. Killer Klowns From Outer Space

7. Once Upon a Time in America

8. Evil Dead II

9. Friday the 13th

10. Videodrome

Boblere: The Man Who Plantet Trees, Fitzcarraldo, Brazil, Tonari no Totoro, Raging Bull, Blood Simple, Bad Taste etc

Greit om jeg korter ned fristen til kl 19:00?

Endret av Infenso
Lenke til kommentar
Da var førstepost oppdatert med den endelige listen.

Hvem hadde trodd at L'homme qui Plantait des Arbres skulle bli en gjenganger i denne tråden?

Jeg har selv gått til anskaffelse av den etter all maset i denne tråden, så det er ingen overraskelse. Det er vel ingen andre filmer som er blitt hypet like mye de siste dagene. Jeg vurderer å drive med samme type lobbyvirksomhet når vi kommer til 60-tallet med Liberty Valance.

Lenke til kommentar

Joda. Etter et par dager var jeg overbevist om at den ville sikre seg en solid plass på listen.

Har forøvrig sett 23/30. De fleste av de usette har jeg heller ingen planer om å bruke tid på.

De som nesten klarte det:

The Evil Dead, Amadeus, The Killer, Nausicaä of the Valley of the Wind, Ran og Star Wars VI - Return of the Jedi.

Endret av Infenso
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...