andre3028 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hei, har vel hatt klamme hender i 1 års tid nå, og nå er det komt til et punkt hvor jeg er drita lei av det. Pleier alltid å bli veldig klam når jeg kjører bil(holder henda på rattet), holder i spill kontroll og sitter på pc. Er klam utenom det og, men blir mye mer klam når jeg holder på noe. Hvorfor fikk jeg det sånn plutselig? Noe måte å kvitte meg med det på? Er 18 år gammel, blir 19 i år. Ligger ved et bilde nedenfor som viser hvor jeg er mest klam/svett. Så, over til føttene mine. Har vel hatt problemer med de i 1 halvt år ca. Det bare kom sånn plutselig en dag, blir veldig fort svett og det lukter når jeg tar føttene utav skoa. Har kjøpt meg sånne sko som puster men de hjelper ikke. Trenger ikke å gå med føttene i sko i mer enn toppen 2 timer før sokkene er våte. ser det godt på sokken når jeg tar føttene utav skoen at de er svette og. Noen tips råd om å bli kvitt det problemet og? Hva kan forårsake det? Takker for svar. Lenke til kommentar
Dudemeister Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Har slitt med dette problemet selv. Det har faktisk bedret seg for meg den siste tiden, er usikker på hvordan eller hvorfor. Tror en grunn til at du svetter og er klam kan være at du er nervøs eller anspent ofte... Jeg vasker meg med en god såpe så hendene tiltrekker seg fuktighet, etter dette har det bedret seg, vet ikke grunnen. Til beina kan du jo prøve litt pudder? Ikke bruk for stramme sko, og ikke ha for stramme sokker. Vet ikke om dette var mye til hjelp, men Vet det er utrolig kjipt, jeg turte ikke holde eksen min i hånda i frykt for at hun skulle syntes det var ekkelt.. Men som sagt, det har bedret seg med tiden, kanskje det vil det for deg også? Lenke til kommentar
Tangier Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 jeg har hatt samme problemet så lenge jeg kan huske. Husker jeg alltid var svett og klam i hendene når jeg spilte på min nintendo jeg fikk til 6års dagen min, men ble verre med n64 jeg hadde siden kontrollen var mer ergonomisk formet og det ble med kontakt mellom hendene og kontrollen ble større del av huden dekket og ble lettere svett siden den ikke ble avkjølt. Har alltid svettet mye på beinene også, og for noen år siden kjøpte jeg meg geoxsko og de hjelper mye mot fotsvetta iallefall. Jeg bruker data veldig mye i både jobben og på fritiden, er 20 år og sliter fortsatt med at jeg blir veldig klam i hendene. vasker de ofte, men bare i vann da såpe tørker ut huden, vet ikke om jeg skal bruke såpe og smøre meg inn med fuktighetskrem e.l. eller wtf to do. Er også veldig pirkete så noen ganger går jeg på badet for å vaske hendene, i det jeg går ut fra badet igjen kjenner jeg allerede begynner å bli klam i hendene og må vaske de en gang til. Hvis noen har noen tips skulle jeg gjerne vist det. Lenke til kommentar
Dudemeister Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Det hjelper å skylle håndleddene sine under litt kjølig vann, ihvertfall for meg ! Lenke til kommentar
Tangier Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Det hjelper å skylle håndleddene sine under litt kjølig vann, ihvertfall for meg ! skal prøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå