QBab Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Er det mulig å laste ned Windows 7 noe annet sted enn fra Microsofts egen hjemmeside? Jeg vil gjerne bruke retten min til å boikotte hjemmesiden deres siden de styrer IT-markedet med et stålgrep som minner om Nazi tyskland. Neida Jeg kommer rett og slett ikke igjennom etter at jeg har logget inn med live ID'en min og jeg vil gjerne teste win7. Noen ideer til hva som er galt, eventuelt andre steder jeg kan laste ned fra? Endret 19. mai 2009 av QBab Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Vel. Hadde dette vært Nazi Tyskland, så ville ikke du kunne lest mitt svar da du neppe hadde fått tilgang på internett eller datamaskin i fengsel. Hva i all verden skal du med win7, når du er imot Microsoft så? Det er fullt mulig å laste ned win7 fra diverse torrenter.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvis du ikke får lastet ned fra microsoft.com kan du laste det ned fra torrenter. Ingen forskjell på de og de MS har på sine sider. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Men må jeg ikke ha en key? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Men må jeg ikke ha en key? Google it. Alle keyene som finnes til w7 er gratis og ligger på nettet. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Nøkler: 7XRCQ-RPY28-YY9P8-R6HD8-84GH3 GG4MQ-MGK72-HVXFW-KHCRF-KW6KY TQ32R-WFBDM-GFHD2-QGVMH-3P9GC QXV7B-K78W2-QGPR6-9FWH9-KGMM7 482XP-6J9WR-4JXT3-VBPP6-FQF4M 4HJRK-X6Q28-HWRFY-WDYHJ-K8HDH D9RHV-JG8XC-C77H2-3YF6D-RYRJ9 6JKV2-QPB8H-RQ893-FW7TM-PBJ73 JYDV8-H8VXG-74RPT-6BJPB-X42V4 RFFTV-J6K7W-MHBQJ-XYMMJ-Q8DCH Lenke til kommentar
QBab Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Sweet! Dere er dagens (og gårsdagens) helter! Måtte hell og lykke følge dere helt til BSOD! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Har dessverre fått endel BSOD'er med Win7, men takk forde Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hvis du ikke får lastet ned fra microsoft.com kan du laste det ned fra torrenter. Ingen forskjell på de og de MS har på sine sider. Sikker på det? Har sett noen advarsler om å laste ned andre enn fra Microsoft, det er jo mulig for crackere å legge inn alskens dritt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Har vært endel tilfeller ja. Men hva er det som går galt hos microsoft sine sider? Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg hadde problemer med å få fram produktnøkkelen på microsoft's nettsider. Det sto at "systemoppsettet" var galt, men det viste seg at jeg måtte bytte til Internet Explorer for å få laste ned... Så "feilen" med "systemoppsettet" mitt var visst at jeg brukte Firefox.. :!: På den andre PC'n fikk jeg frem produktnøkkelen i Firefox, så den første hendelsen var bare merkelig.. :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hvis du ikke får lastet ned fra microsoft.com kan du laste det ned fra torrenter. Ingen forskjell på de og de MS har på sine sider. Sikker på det? Har sett noen advarsler om å laste ned andre enn fra Microsoft, det er jo mulig for crackere å legge inn alskens dritt. Går vel ann å sjekke med MD5 nøkkelen eller noe slikt... Om du laster ned imaget fra Microsoft eller samme imaget fra en torrentside, er vel ikke noe forskjell, men.... Men jeg er helt enig at man ikke kan kvalitetsikre et image som sprees på torrent sider... Lenke til kommentar
QBab Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Lastet ned win7 fra TPB i går, tok bare 2.5 gb(!?). Installasjonen gikk knirkefritt, var meget overrasket over at jeg bare kunne starte den i XP fra daemon tools etterfulgt av en automatisk reboot og så var det gjort. Ferdig installert, komplett med alle drivere, trengte ikke fylle ut noe annet enn ønsket brukernavn og passord. Her har Microsoft virkelig gjort noe riktig. Ellers er jeg veldig fornøyd med win7 så langt. Ingen blåskjermer, freezes etc. Alt flyter veldig bra. Anbefalest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå