Asaf_p Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Mener å ha sett at det skal være akvarium med haier hvor du går i tunneller og haiene over deg,. Er dette i Danmark? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Har selv vært i to sånna i danmark. Sist var jeg på den i Hirtshals. Og så er det en litt lengere sør som heter Kattegat Senteret. Den i Hirthals husker jeg ikke hva heter, søk på google Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Mener å ha sett at det skal være akvarium med haier hvor du går i tunneller og haiene over deg,. Er dette i Danmark? Du tenker sikkert på Nordsjømuseet nord i Danmark. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det var nordsjø museet jeg mente ja Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 har vært der ja, virkelig spennede! som en over her skriver er det nok kattegatt senteret i danmark. tunell under basenget, vinduer på sidene og du kan se når de mater haiene. mye annen fisk og sjodyr og se der også, virkelig verdt pengene det der Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 http://www.cofman.no/attraksjoner/kattegatcentret.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå