Minamo Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg kom opp i matte S2 og skal ha eksamen i morgen, sitter derfor og koser meg med matte nå Mye mulig at jeg har holdt på med matte alt for lenge nå.. Greier ikke å forkorte dette: 9x-x^3 Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg kom opp i matte S2 og skal ha eksamen i morgen, sitter derfor og koser meg med matte nå Mye mulig at jeg har holdt på med matte alt for lenge nå.. Greier ikke å forkorte dette: 9x-x^3 Noen som kan hjelpe? x(9-x^2)? Lenke til kommentar
Janhaa Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg kom opp i matte S2 og skal ha eksamen i morgen, sitter derfor og koser meg med matte nå Mye mulig at jeg har holdt på med matte alt for lenge nå.. Greier ikke å forkorte dette: 9x-x^3 Noen som kan hjelpe? det er riktig det, man skal kose seg med matte... men du mener vel faktorisere: Lenke til kommentar
Minamo Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Trengte nok bare en liten pause! Takk for hjelpen, men var ute etter: x(3-x)(3+x) Endret 19. mai 2009 av Minamo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå