compesce mentem Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hei.. Når jeg laster ned turrents i utorrent kommer nedlastingene lett komme opp i 1800kb på sitt beste men, med det samme den når toppen går den ned til 0kb før den stiger igjen. Har gått gjennom hele ruteren men finner ikke ut va det er. Gikk nylig på folkehøyskole da jeg og en med elev ordnet oss tilgang til ruteren å der fungerte nedlasting toppers. Fungerer også når jeg kobler pc`en til modemet her hjemme. Så problemet må ligge i ruteren. Det er en D-link dir-655 Lenke til kommentar
stighenning Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Kjører du med oppdatert firmware ? (hvilken versjon har du ?) Og har du satt den til "default" når du oppgraderte den ? (det bør gjøres..) Men prøv å last ned linux distro torrents og se om det er varierende... Lenke til kommentar
compesce mentem Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Har oppdatert firmware. Har nå versjon: Firmware Version: 1.21EU Lastet ned fedora iso DVD. Startet greit og gikk rett opp til 1,6Mb/s får å så dale ned til 0kb/s og oppigjen. Jeg satte ikke ruteren til defult før jeg oppdaterte den nei, kan det være problemet? Lenke til kommentar
stighenning Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hei, Hva slags bredbånd har du ? Kanskje der noe av flaskehalsen ligger ? (jeg har GET nå.. og har sånn "yo-yo" nedlastning) Om du gjør ping.vg over 5min, ser du da at ping tiden varierer ? Sørg også for at du ikke har satt for mange "connections" i utorrent. Prøv med max 50 connections først og se om du fortsatt har samme problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå