Monkey Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Siden jeg snart skal bytte skjermkort uansett, så kunne det vært artig å se om det gikk. Før du kjefter på meg om min uvitenhet må du huske at jeg er en ussel newbie - ok? Men skjermkortet fungerer egentlig greit sånn sett - både på CS og RTCW og slike. Men hvis man skal kjøre en Winamp plug-in i fullscreen, da sliter det bra. :razz: Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Med programmer som bla. PowerStrip og RivaTuner kan man overklokke skjermkortet. Det er veldig lett. Bare overklokk med måte, hvis du ikke vil ødelegge skjermkortet ditt med en gang :wink: Lenke til kommentar
Monkey Skrevet 23. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2002 1000 takk! Du er grei. Skal prøve det idag. Men - ehh... Åssen vet man hva som er med måte...? Lenke til kommentar
rippye Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 du vet der nokk når fargene på skjermen begynner å bli fuzzy og litt artige... :smile: Beggynner å bli striper over skjerm ol. Da bør du klokke ned ca 10 mhz eller mer for å være trygg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå