Gå til innhold

(Løst) Skal starte LOTRO, men skjønner ikke alt..

Anbefalte innlegg

Hei! :D

Jeg skal starte med LOTRO og jeg har instalert spillet og alt sånn, men patching.. Hvordan funker det?

Må jeg laste ned alle patchene frem til nå manuelt eller er det en egen Codemasters Dowloader som i WoW`s Blizzard Downloader?

Kan jeg laste ned book 14 bare sånn med en gang uten de andre?

Takk! :D

Endret av momyboy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil bare si at denne biten av LOTRO (les: installeringen) var så elendig satt opp og tungvint at jeg ga opp hele driten.

Som jeg skjønte det er du nødt til å laste ned alle de forskjellig "bøkene".

NEI, de har ikke en egen downloader som wow.

Nå skal det sies at det sikkert er en grunn til at jeg ikke fikk det til, så du trenger nødvendigvis ikke ta alt jeg sier her som lov :thumbup:

Lenke til kommentar
Vil bare si at denne biten av LOTRO (les: installeringen) var så elendig satt opp og tungvint at jeg ga opp hele driten.

Som jeg skjønte det er du nødt til å laste ned alle de forskjellig "bøkene".

NEI, de har ikke en egen downloader som wow.

Nå skal det sies at det sikkert er en grunn til at jeg ikke fikk det til, så du trenger nødvendigvis ikke ta alt jeg sier her som lov :thumbup:

Du følger dårlig med ser jeg, det er bare å trykke continue som nevnt over, deretter laster downloaderen ned det som trengs akkurat som i wow.

Lenke til kommentar

Hvis man får error message kan det kanskje være at noen porter må åpnes i brannmuren.

Dette fikk jeg automatisk spørsmål om i Vista trykket at jeg godtok å åpne de.

Hvis man derimot blir skeptisk og ikke godtar så kan man nok få litt problemer.

Lenke til kommentar

Lett å skylde på spillet når det er brukerfeil. Aldri hatt noen problemer med LotRO patching. Det er like enkelt som alle andre MMORPGS (AoC, FF XI, WoW, WAR osv.) hvis man bare trykker fortsett, fortsett, ok, ok. Å laste ned oppdateringer "eksternt" utenom innloggingsvinduet er bare et alternativ og IKKE et must.

Lenke til kommentar

Etter Moria begynte de å vedlikeholde serveren daglig rundt kl 7 om morgenen norsk tid, i tillegg til mer eller mindre jevnlig vedlikehold hver uke. (ikke hver uke, riktignok). Om du får en feilmelding som sier "Forbidden" eller noe sånt kan det rett og slett være fordi serveren er midlertidlig nede. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Når jeg trykker "continue" så får jeg opp et vindu som sier "et programm trenger din tilatelse for å fortsette", men når jeg trykker fortsett så lukker LOTRO seg så patchinga ikke for starta. Og når jeg starter opp igjenn for jeg samme melding og samme skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...