EirikHOP Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Halla Jeg er så forferdelig lei av at den stasjonere dataen ikke takler en dritt av spill. Så nå har jeg tenkt til å kjøpe men en lett og enkel laptop som tåler grafikken til spill som "Crysis" osv. Håper virkelig at grafikken slår til på det høyeste også. Tenker å ha et grafikkkort på "NVIDIA GeForce 8800M GT". Hehe, er ingen ekspert. Har bare hørt at det er bra. Men finnes det bærbare datamskiner som kan kjøre "Crysis" bra uten at det skal hakke? (slik det gjorde med den stasjonære). Vil helst ikke komme over 15 000? hvis det er mulig. Noen som har noen tips til en slik data? den må jo se fet ut også da. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Skal du ha spillmaskin så kjøper du heller en ny stasjonær. Laptoper med gode grafikkort koster skjorta og sliter med å yppe seg på stasjonære i samme prisklasse. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg har gode erfaringer med maskiner fra Multicom. Hva med denne? Multicom Kunshan Du kan selv justere på oppsettet (prosessor, harddisk, etc..). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå