Arne Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Hei! Min server laster ned torrents for meg, og jeg har et lite problem med svingende hastigheter. Nettet mitt er godt for ca. 400kb/s under normale omstendigheter. Torrentene ligger ofte på dette nivået en stund. Likevel, så er hastigheten veldig variabel, og er av og til nede i 70kb/s, og så går de ofte opp igjen. Er dette normalt, og hva skyldes det i så tilfelle? Og nei, det er ikke andre ting som forstyrrer linjen, det er bare serveren som kjører atm. Hilsen Arne EDIT: LA MEG BARE FÅ SPESIFISERE AT DET UTELUKKENDE GJELDER LOVLIGE TORRENTS SOM PÅ INGEN MÅTE BRYTER MED OPPHAVSLOVEN. Endret 19. mai 2009 av Arne Lenke til kommentar
McStroke Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Mange delere øker nødvendigvis ikke nedlastningshastigheten. Det som har noe å si er hvor mange mbps delerne har i opplastningshastighet. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Så dette er altså helt normalt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå