Gjest gutt 26 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hei. Er en gutt på 26 år som sliter voldsomt når det er varmt ute. Har vært en varm person hele livet men nå er det ekstra ille. Klarer ikke å ha sokker på meg, føttene er helt glo rød. Svetter no sinnsykt visst jeg går en tur. t-shirten er søkke våt. Dette går ut over mitt forhold å. Klarer ikke å ligge å holde rundt min kjære i mere 2min før jeg begynner med svettingen igjen. Noe som kan gjøres med dette? Jeg regner med jeg har ganske normal kroppsbygning. Ca 80kg og 180cm lang Lenke til kommentar
Dudemeister Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Hei.Er en gutt på 26 år som sliter voldsomt når det er varmt ute. Har vært en varm person hele livet men nå er det ekstra ille. Klarer ikke å ha sokker på meg, føttene er helt glo rød. Svetter no sinnsykt visst jeg går en tur. t-shirten er søkke våt. Dette går ut over mitt forhold å. Klarer ikke å ligge å holde rundt min kjære i mere 2min før jeg begynner med svettingen igjen. Noe som kan gjøres med dette? Jeg regner med jeg har ganske normal kroppsbygning. Ca 80kg og 180cm lang Hvis du er mye aktiv i varmen, og deretter roer deg kjapt ned igjen, skjønner jeg at du kan bli varm. Er imidlertid usikker på hvorfor du har det sånn, kan bare forestille meg at det må være utrolig kjipt! Ikke ha på deg hodeplagg eller for stramme sokker og sko, ha også på deg luftig undertøy. Kan anbefale og være kortklipt, drikk vann.. Endret 19. mai 2009 av Dudemeister Lenke til kommentar
Gjest gutt 26 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Ja det er helt forferdelig. Blir litt isolert hjemme av frykt av hva andre tenker. Kan blodtrykk eller stoffskifte ha noe med dette å gjøre? Lenke til kommentar
Dudemeister Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg er usikker, men det er godt mulig det har noe med blodtrykk eller stoffskiftet i kroppen din, eller kanskje forbrenningen din øker i varmen ? Jeg ville anbefale for deg å treffe en lege, høres ikke ut som om du har det noe koselig. Men virkelig, tror ikke du vil angre på og treffe en lege, ettersom det virker som om dette plager deg! Lenke til kommentar
Dudemeister Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Ja det er helt forferdelig. Blir litt isolert hjemme av frykt av hva andre tenker. Kan blodtrykk eller stoffskifte ha noe med dette å gjøre? Svetter du mye/mer enn andre når du trener, og hvor lenge har du hatt dette problemet? Lenke til kommentar
Dudemeister Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) SJEKK UT DENNE LINKEN FOR EVT. BEHANDLINGSMETODER http://www.pasienthandboka.no/default.asp?...ocumentid=11958 Endret 19. mai 2009 av Dudemeister Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Den linken funka ikke så bra. Du er ikke bare skikkelig varmblodig da det jeg er, jeg er jo den eneste i klassen/vennekretsen som synes det er deilig å bade i 0-5 grader. Dog jeg ikke har noe problemer med svette. Hvis du synes det er et skikkelig problem kan du alltids prate med en lege, eller lignende. Lenke til kommentar
Dudemeister Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Den linken funka ikke så bra. Oi, haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå