RasmusKRiis Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hva synes dere? Jeg synes selv at bakgrunnen ikke passer helt... Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Bra shopjob med magikula(?) Synes kanskje det hadde tatt seg bedre ut om hele bildet hadde snakket litt mer mystikk. Tenker særlig på klærne han har på seg, de er ikke det første jeg assosierer med magimann. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Vet titelen passer ikke hlet med bildet, men vi hadde tenkt å finne noen andre mer "magiske klær" men det hadde vi ikke så vi prøvde med vanelig klær å prøvde å få det ut som en vanelig gutt hadde megiske krefter. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Burde gi han mer skygge, så man ikke ser øynene eller noe, mer mystisk om man ikke ser hvem det er IMo Bare forslag Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) syns ikke ps jobben var gjort bra nok til at deft ble noe av bildet. får en allt for stor grad følelsen av at det er direkte manipulasjon. "tegnet" på bildet. blir liksom som når en ser en action film, og du ser klart og tydeligt at akkurat den action scenen er datamanipulert. ellers så har det potensialet til å få det bra til, med en del jobbing Prøvde meg litt. men fikk ikke til "kulen" men ellers er det slik jeg ville gjort det si i fra vis jeg skal fjerne det Endret 19. mai 2009 av sttrons Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå