Frederick_ Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Ja jeg har veldig vondt i høyre side rett under ribbeina. Det er bare når jeg går jeg for smerter. Kanskje av å til hvis jeg sitter litt feil å. Men ellers merker jeg ikke en ting. Og er mange ting som kan være hvorfor jeg har smerter, mye alkohol i helgen å kan hende jeg har skaddet meg uten å vite det og bærte en tung sekk, bagger osv en god stund. Da på høyre side. Og er vondt når jeg trykker der. Noen som har hatt lignende? Endret 23. mai 2009 av Silo Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg sliter faktisk med det samme, men for meg er det på venstre side. Jeg merker det spesielt når jeg legger meg om kvelden. Aner ikke hva det kommer av, og alkoholinntaket kan ikke ha skylden, for jeg drikker nesten aldri. Har funnet ut at jeg bare må finne meg i smertene, og heller ta kontakt med legen dersom de blir verre. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Har funnet ut at det spiller rolle om jeg går barbeint, i vinterskoene mine og joggeskoene mine. med sokker og går en del inne får jeg shit vondt, med vintersko er det vondt men ikke like ille. mens med joggesko føler jeg ikke en ting nesten :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå