Mr_Petter Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Hei, jeg er nysgjerrig på hva folk forbinder med playstation 3. Jeg kunne ramset opp mange ord på hva jeg forbinder playstation 3 med, men det jeg helst vil se er forslag til korte navn som man kan forbinde playstation 3 med. f.eks: psknappen psavisen (ps for at det er playstation og avisen for å vise at det er et sted hvor du kan finne nyheter) På forhånd takk! Endret 19. mai 2009 av Mr_Petter Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Blu-Ray Eksklusive spill bra spillekonsoll trukke jeg kommer på noe mer...xd Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Støv.... Blurayfilmer... lol Mye venting på spill som aldri kommer. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Mye venting på spill som aldri kommer. LittleBigPlanet, Metal Gear Solid 4, Killzone 2 og Uncharted da? Er ikke det gode spill? Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Dette forbinder jeg med PS3: Kvalitet Blu Ray Bra eksklusive spill Alt i ett maskin Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Blu-ray Metal Gear - serien Håndkontrollen Er også hovedgrunnene til at jeg kjøpte burken. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 The dark knigt på bluray 7 ganger har den rulla over skjermen no Stille Blank jah..sinne, frustrasjon, glede, begeistring i god of war 2 =) Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Kraft Nydelig Spillkonsoll Hehe Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 PlayStation 3: LittleBigPlanet Svart Stil Media Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Oppdateringer Har hatt hatt den siden dag 1 og det har skjedd mye gjennom oppdateringer. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Mange syntes ps3 koster mye, men jeg syntes den var vrdt hver eneste krone. Kvalitet. Ikke bare en spillkonsoll. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det eg lurer på er hvorfor du lurer på hva folk forbinder med PS3 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Mye venting på spill som aldri kommer. LittleBigPlanet, Metal Gear Solid 4, Killzone 2 og Uncharted da? Er ikke det gode spill? Ikke så bra at jeg har kjøpt alle sammen. Men når de endelig kom etter to års venting var det på tide med noen gode spill ja. Venta skikkelig lenge på Tekken 6 en stund. Men så ble ventinga så lang at jeg mistet interessen helt. Spesielt etter å ha sett filmer fra det. Nå begynner det samme å skje med Final Fantasy, tro det eller ei. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ikke så bra at jeg har kjøpt alle sammen. Men når de endelig kom etter to års venting var det på tide med noen gode spill ja. Ingen av de spillene jeg nevnte kom etter 2 år etter at PS3 ble lansert her i Norge. Uncharted og GT5:P kom i 2007. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå