makr1 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 legg ut egne jaktopllevelser og del dem med andre Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Du vil at andre skal komme med sine videoer, men du legger ikke ut noe selv? Lenke til kommentar
makr1 Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Du vil at andre skal komme med sine videoer, men du legger ikke ut noe selv? har desverre ingen videoer på pc jeg tenkte det kansje kunne være gøy for mange hvis noen la ut noen filmer Lenke til kommentar
Jaktglede Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hei, Ta en titt på Jaktglede. Her legger jeg ut filmsnutter fra våre jaktturer. Så langt har vi lagt ut filmer på reinsdyrjakt, rypejakt og beverjakt. Direkte linker: Reinsdyrjakt Beverjakt Rypejakt Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hei, Ta en titt på Jaktglede. Her legger jeg ut filmsnutter fra våre jaktturer. Så langt har vi lagt ut filmer på reinsdyrjakt, rypejakt og beverjakt. Direkte linker: Reinsdyrjakt Beverjakt Rypejakt Virkelig fine videoer å se på. Er ikke noe jaktmenneske selv, så unnskyld om jeg spør dumt, men - BEVER-jakt?? Er disse noe gode å spise? Lenke til kommentar
Jaktglede Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hyggelig at du likte videoene og et godt spørsmål du kommer med. Selv har jeg spist bever et par ganger og det må karateriseres som 'greit'. Beveren jaktes mest for skinnets skyld. Den har utrolig fint skinn og det er bare oteren i Norge som har en tettere pels. Så langt har jeg 4 skinn som jeg håper skal bli en lue/hatt for kalde posteringsnetter. Sindre Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hyggelig at du likte videoene og et godt spørsmål du kommer med. Selv har jeg spist bever et par ganger og det må karateriseres som 'greit'. Beveren jaktes mest for skinnets skyld. Den har utrolig fint skinn og det er bare oteren i Norge som har en tettere pels. Så langt har jeg 4 skinn som jeg håper skal bli en lue/hatt for kalde posteringsnetter. Sindre har oteren tykkere pels? hørt at beveren kan ha over 1000 hår på hver kvadratcentimeter! ps, lurte litt på om jeg så en oter når jeg var på jakt i går, den svømte ut på ei øy, var helt sikker på at det var en bever helt til den hoppa opp på land, og gjorde noen skikelige byks inn i krattet.. :S det er en del mink her, så lurte på om det var det, men syns den så større ut! :S Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hei, Ta en titt på Jaktglede. Her legger jeg ut filmsnutter fra våre jaktturer. Så langt har vi lagt ut filmer på reinsdyrjakt, rypejakt og beverjakt. Direkte linker: Reinsdyrjakt Beverjakt Rypejakt Virkelig fine videoer å se på. Er ikke noe jaktmenneske selv, så unnskyld om jeg spør dumt, men - BEVER-jakt?? Er disse noe gode å spise? jeg skal love deg det er godt, hvorfor tror du ett av kallenavnet til en jentes blomst kalles beaver i amerika Lenke til kommentar
citronen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 jeg skal love deg det er godt, hvorfor tror du ett av kallenavnet til en jentes blomst kalles beaver i amerika Årets beste. Send den inn til jakt og fiske, og se om du vinner et gavekort! Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 haha jeg fant et passende bilde også! Lenke til kommentar
citronen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Latterlig. - Wash your beaver! Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 -Shave you beeaver? Lenke til kommentar
Cecion Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Bare jeg som syntes at de skjøt ganske uaktsomt i den rype-traileren? Han snur jo seg nesten 180 grader rett mot kameramannen og skyter etter rypa som går opp. Snakk om å være skytekåt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå