C2D Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Jeg lurer på hvilken nettside jeg kan bruke for å få sett litt på slip-on`s på nett står mellom tre merker: Yoshimura ,Leo Vince og Akrapovic Er det noen forhandler i norge? Endret 19. mai 2009 av C2D Lenke til kommentar
Chados Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg bruker www.non-stop.no, der kjøpte jeg Yoshi anlegg til min. Er egentli en engro forhandler, men hvis dem ikke har en representant i ditt nærområde, så kan dem sende deler til deg. Var værtfall beskjeden jeg fikk da jeg var i kontakt med dem. Jeg kjøpte via en mc forhandler i Tromsø, fikk samme pris som Non-Stop hadde som utsalg på sin nettside. Tok veldig kort tid før jeg fikk delene og super kvalitet Lenke til kommentar
C2D Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg bruker www.non-stop.no, der kjøpte jeg Yoshi anlegg til min. Er egentli en engro forhandler, men hvis dem ikke har en representant i ditt nærområde, så kan dem sende deler til deg. Var værtfall beskjeden jeg fikk da jeg var i kontakt med dem. Jeg kjøpte via en mc forhandler i Tromsø, fikk samme pris som Non-Stop hadde som utsalg på sin nettside. Tok veldig kort tid før jeg fikk delene og super kvalitet takk for svar, det var veldig utfyllende og greit sagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå