Casa Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 prøver å overføre fra dvd spiller på en maskin til en annen i nettverket, regner med at det skal gå?? ønsker å se dvd på en gammel bærbar, p2-300, men får det ikke til, alt annet enn film går bra, er ikke 10 mb nok for film, eller er det noe annet som stinker her?? prøver å få det til med powerdvd, noen andre tips om hva jeg kan prøve?? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Har prøvd å kjøre en DVD film gjennom nettverket jeg også...har prøvd maange programmer og forskjellige ting, men det går ikke... Lenke til kommentar
covah Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 En P2-300 vil også være i minste laget til å dekode filmen uten at det hakker. Lenke til kommentar
Casa Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 f......er vel bare å svelge kamelen dah..... enten kjøpe usb, scsi eller pælme lap`en å kjøpe ny med dvd på....... Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 sett på prosjektet videolan? det er beregna på DVD, og takler DivX ol. også..... tror det er videolan.org eller.no; søk på www.freshmeat.net etter videolan og om jeg ikke husker helt feil, så kunne det hende at en DVD tok opptil 11Mbit i båndbredde, så det kan hende at du må ha 100Mbit, eller i hvertfall switch.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå