War Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Hvordan rense vannkjøling? Jeg vet man kan kjøpe ditt og datt fra det store utland som renser men jeg tenkte mer på noe man har i hjemmet allerede da jeg ikke kan vente. Jeg har rent vann og en flaske med blanding men det gamle vannet har mange partikler i seg , tipper cpublokka osv er 50% tett. Hva med 40-50C varmt vann? Og pumpe dette igjennom noen minutter. Edit: Jeg kjøpte 10liter rent vann, lyste oppi med lommelykt og fjernet det meste i tanken med en skrutrekker, hadde oppi vann og startet pumpen, ristet litt og helte ut x 100. Kom hele tiden ut vann med masse partikler i. Når det kom kun rent vann hellte jeg i den nye væsken. Billigløsning men det får bare være. Endret 19. mai 2009 av War Lenke til kommentar
fysj Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 eddik skal være bra, men har ikke prøvd selv.. noen som har renset med eddik og vil fortelle om det? Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Tja, du kan da koble vannkjølinga di til en dialysemaskin Eddik funker bra, men hvordan du skal rense vannkjølingen din kommer litt ann på hvilket metall det er bygd opp av. Men om du har mulighet så funker trykkluft bra, skru løs delene og rens de hvær for seg. Lenke til kommentar
captain_obvious Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 skru hele dritten fra hverandre bit for bit og puss med tankost og radiatorrens. så sørger du for å ha i frostvæske istedet for yber-sukkervæske fra superduper-overclockers xTREEEME. Men seriøst, fulgte oppskriften over på mitt annlegg og det har gått i 3 år uten problemer nå. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Pass bare på at det er Konsentrert frostvæske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå