pwned Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det meste står i emnetittelen... vært syk noen uker (forkjøla/influensa) og ble frisk til helga. Ble syk igjen i går, denne gang med litt andre symptomer; gul stripe bak i halsen som går nedover, vondt diverse steder utenpå halsen, sår inni halsen og vanskelig å svelge fordi det kjennes ut som det ligger en klump baki der. periodevis feber og vondt i hodet + at det gjør vondt å bøye hodet framover. noen tips til diagnose? har matematikk eksamen på vgs i morgen, hva burde jeg gjøre i forhold til den? Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Du har svineinfluensa, hold deg inne. Ikke rør noe eller ta på noen! Lenke til kommentar
Majsna Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det meste står i emnetittelen... vært syk noen uker (forkjøla/influensa) og ble frisk til helga. Ble syk igjen i går, denne gang med litt andre symptomer; gul stripe bak i halsen som går nedover, vondt diverse steder utenpå halsen, sår inni halsen og vanskelig å svelge fordi det kjennes ut som det ligger en klump baki der. periodevis feber og vondt i hodet + at det gjør vondt å bøye hodet framover. noen tips til diagnose? har matematikk eksamen på vgs i morgen, hva burde jeg gjøre i forhold til den? Streptokokker? Eneste jeg vet, var at det føltes ut som at jeg hadde en stor klump i halsen, som gjorde det vondt og svelge, or bøye hodet osv. Og at det kjentes ut som at det var noe som blokkerte halsen min direkte. Tungen min ble hvit/gul. Ble bare verre og verre, til slutt ble halsen min så trang at jeg hadde problemer med å svelge. Hadde også følelsen av at jeg hadde små "byller" i halsen. Begynte veldig forsiktig da.. men bare litt vondt i halsen, etter et par dager ble jeg fort verre. Hadde også vært syk tidligere, før jeg fikk de. DET var VONDT. Men, dra til doktoren kanskje? Lenke til kommentar
pwned Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 ja, hadde egentlig time i dag, men tenkte det ikke var så alvorlig, så gadd ikke bruke penger på det enda. tenkte jeg skulle dra om det ble verre. takk for svar =) Lenke til kommentar
Majsna Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 ja, hadde egentlig time i dag, men tenkte det ikke var så alvorlig, så gadd ikke bruke penger på det enda. tenkte jeg skulle dra om det ble verre. takk for svar =) Og ang den mattematikk eksamen, så burde du nok bare pine deg igjennom det. For er ikke bare bare å utsette eksamner. Mye styr i rundt det.. Best å bli ferdig med det med en gang Lenke til kommentar
pwned Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 hva med å lese det jeg allerede har skrevet om det? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det meste står i emnetittelen... vært syk noen uker (forkjøla/influensa) og ble frisk til helga. Ble syk igjen i går, denne gang med litt andre symptomer; gul stripe bak i halsen som går nedover, vondt diverse steder utenpå halsen, sår inni halsen og vanskelig å svelge fordi det kjennes ut som det ligger en klump baki der. periodevis feber og vondt i hodet + at det gjør vondt å bøye hodet framover. noen tips til diagnose? har matematikk eksamen på vgs i morgen, hva burde jeg gjøre i forhold til den? Leses u tsom en pharyngitt. Du bør oppsøke legevakten. Fra der, får du nok antibiotika og paracet. Lykketil! Vaio Lenke til kommentar
pwned Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Googlet det, og det ser logisk ut de symptomene som står der =) Tar en tur til legevakten i morgen. takk takk =) Lenke til kommentar
pwned Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Har hatt den før, og da hovnet halsen opp på utsiden til dobbel størrelse. Pluss at det var vondere, så satser på at det ikke er det denne gangen =) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 så satser på at det ikke er det denne gangen =) Nei kyssesyken er det garantert ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå