Gå til innhold

Er det enkelt å skjere hull til vindu på chireftech kabinet?

Anbefalte innlegg

Skal bruke disse to window kit fra microplex http://64.28.25.3/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBWKCELA80BL og en sånn en http://64.28.25.3/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBWKCETM80BL ,blir dette enklet for meg som ikke har gjort noe sånt før?Hvordan skal jeg gå fram og hvilket verktøy skal jeg bruke?Vis gjerne med bilder,men det er ikke nødvendig.Finnes det noen nettsider jeg kan se på?Jeg er helt nOOb på slikt :oops:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skulle gjerne hjulpet deg, men så så jeg hva du skrev om AMD og Intel..

Neida.. :wink:

Bruk stikksag, er vel det greieste hvis du skal ha de feite listene :) (Personlig har jeg IKKE lister, siden det er så utrolig mye finere, når det er ordentlig gjort. Hvis du ikke skal ha lister, anbefaler jeg of gjøre finishen på kuttet med en dremel. Syns det er BRA at du velger og kutte til selv, istedenfor og kjøpe ferdige dører med vindu. Props!

Personlig syns jeg ferdigdører med vinduer er noe man bør skamme seg over å ha.. (No offense people :D )

Lykke til!

Lenke til kommentar

javisst! :yes: sag selv, selv om jeg syns at å skaffe plexi selv også payer seg... stikksag overall brukte jeg, og brukte vanlig fil i kantene. Dremel funker sikkert bedre men det hadde jeg ikke, men bruk nå endelig stikksag så mye som mulig. Husk: Lister er IKKE fint, og lag rette kanter, avrundete hjørner ser så... soft ut... :yes:

Lenke til kommentar
..og lag rette kanter, avrundete hjørner ser så... soft ut... :yes:

Neinei, runde hjørner er best. Vanskeligere og skjære er det også. Fine runde kanter har jeg i mitt vindu, akkurat som på vespaen min :D Fine, runde kanter og former er fett! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...