Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

P-piller gir større pupper? Erfaringer, anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig små pupper og har hørt at p-piller kan gi større pupper. Noen som har erfaringer med dette, og som kan anbefale et merke p-piller som kan hjelpe? Er jo så mange forskjellige merker, men kan tenke meg at de sterkeste er de som vil fungere best.

Jeg vil helst ikke legge på meg ved å begynne på p-piller, noen som har gjort det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke propp i deg p-piller for å få større pupper, greit det kan gi deg større bryster som følge av masse hormoner, men sannsynligvis vil det gjøre fint lite og heller påføre deg 10 ganger så mye smerte som utbytte. Da er det mange ganger bedre å ta silikon

Størrelsen på puppene har som regel sammenheng med gener og fettmasse på kroppen generelt, nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men det finnes bedre metoder som ikke går på helsa løs

Endret av Demantios
Lenke til kommentar

Det at man får større pupper ved bruk av p-piller henger sammen med vektøkningen som kommer samtidig.. slutt å vær så overfladisk, og vær fornøyd med deg selv slik du er. Evt. vent til du er ferdig utviklet med å tenke å endre på det.

Lenke til kommentar

Da er det vell å stille ditt spørsmål med to nye spørsmål. Hvor gammel er du og hva vil veldig små si??

Om du ikke er voksen, vil jeg råde deg til å ikke gjøre noe som helst. Er du derimot fult utvokst, vil mitt tips være å snakke med legen din om dette problemet.

Og om du lurer, så vil jeg si det der store pupper komplekset er ute av mote. Helt klart at menn ikke liker om du har bryst som en 9 år gammel jente.. Rettelse de aller fleste menn liker det ikke.. Men jeg vil påstå at de fleste menn som er over den testosteron overdosen, heller ikke liker damer som ser ut til å kunne amme en blåhval.

Lenke til kommentar
Ikke propp i deg p-piller for å få større pupper, greit det kan gi deg større bryster som følge av masse hormoner, men sannsynligvis vil det gjøre fint lite og heller påføre deg 10 ganger så mye smerte som utbytte. Da er det mange ganger bedre å ta silikon

Størrelsen på puppene har som regel sammenheng med gener og fettmasse på kroppen generelt, nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men det finnes bedre metoder som ikke går på helsa løs

Jeg skal jo ikke ta det BARE pga puppene sin skyld, men for å ikke bli gravid. Jeg skal heller ikke ta mer enn 1 pille hver dag, så jeg skal ikke akkurat tygge de som drops. Ville bare vite om noen har noen merker de vil anbefale som KAN gi større pupper fordi jeg allikevel har tenkt til å begynne med det som prevensjon.

Da er det vell å stille ditt spørsmål med to nye spørsmål. Hvor gammel er du og hva vil veldig små si??

Om du ikke er voksen, vil jeg råde deg til å ikke gjøre noe som helst. Er du derimot fult utvokst, vil mitt tips være å snakke med legen din om dette problemet.

Og om du lurer, så vil jeg si det der store pupper komplekset er ute av mote. Helt klart at menn ikke liker om du har bryst som en 9 år gammel jente.. Rettelse de aller fleste menn liker det ikke.. Men jeg vil påstå at de fleste menn som er over den testosteron overdosen, heller ikke liker damer som ser ut til å kunne amme en blåhval.

Jeg er 20, så jeg er utvokst for leenge siden. Jeg vil ikke ha E-cup, men kun fylle en A-cup. Synes ikke det er fint med så veldg store pupper, men jeg kunne tenke meg at de var litt større enn min søsters sine på 12 år.

Endret av Juliess
Dobbelpost
Lenke til kommentar

Nei, nei, nei, det funker ikke. INGEN p-piller funker likt på alle. Enten har du en kropp som reagerer med vektøkning (og er du heldig er det bare puppene som øker) på visse (mest sannsynlig alle) merker, eller så har du ikke det. Hva andre har erfart med sine merker er helt irrelevant, for som sagt er det INGEN merker som fungerer likt fra menneske til menneske.

Det er rett og slett helt umulig å gi noe svar på. Om pillemerke A ga Line og Tine større pupper kan det hende at A bare gir deg elendig humør og nada sexlyst, for alt vi vet. Dessverre... Det er det som gjør p-piller så vanskelig, det er umulig å be om andres erfaringer på visse merker, og dermed må man bare prøve og feile. Og ved prøve og feile-metoden kan man gjerne oppleve bivirkninger som er så dritt at man helst skulle ønske at p-pilla aldri var oppfunnet... :roll:

Lenke til kommentar
om du knasker det kan du få blodpropp. Det er kjipt, ass.

Jeg tror få sitter og knasker p-piller, bare så det er sagt. Og dette er også veldig inviduelt, fra merke til merke. Enkelte merker har forårsaket mer blodpropp enn andre, mitt har få eller ingen rapporterte tilfeller av blodpropp i Norge gjennom de 15-20 årene de har vært i bruk. Uansett, det er en fare for blodpropp, det er det, men den er faktisk ikke så stor. Tar man blodprøve, måler blodtrykk, samt har en ordentlig helseskjekk før bruk, samt samtidig som en er bruker av p-piller er nok mye forhindret sånn sett.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Fikk større pupper da jeg gikk på Loette. Dette har ikke med vektoppgang å gjøre, for jeg merket med en gang at puppene "forsvant" da jeg skiftet merke. Har gått på Loette flere perioder, får alltid større pupper. MEN, slik vil det ikke være for alle, og på grunn av andre bivirkninger går jeg heller på cerazette. Tror uansett ikke du vil få så mye større pupper at det vil gjøre noe drastisk for selvbildet ditt. Jeg hadde vel 75b og 70c når jeg gikk på Loette. Nå er jeg 75a/b og 70b/c. Litt irriterende er det jo at de minste behåene mine passer igjen.

Synes du skal være fornøyd med de puppene du har. Mine er ganske fine, og ser ikke så små ut på den smale midjen min. (75 er egentlig alt for vidt, men det er jo for faen den eneste størrelsen de har).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...