DarkClown Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Ønsker kritikk på noen bilder jeg tok i Spania. De er tatt med et Nikon D40 85mm 1.8f. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
VISTPhoto Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Nå er ikke jeg noen ekspert, men her er da mine meninger: På det første bildet skulle jeg ønske øyet ikke forsvant helt i det sorte og det er noen hårstrå(?) rett under øyet som virker forstyrrende (clone tool?). På det endre viker muren i forgrunnen forstyrrende for meg. Ellers så er jeg stort fan av B/W bilder, så likte de jeg, da best det andre bildet. KW Lenke til kommentar
DarkClown Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Nå er ikke jeg noen ekspert, men her er da mine meninger: På det første bildet skulle jeg ønske øyet ikke forsvant helt i det sorte og det er noen hårstrå(?) rett under øyet som virker forstyrrende (clone tool?). På det endre viker muren i forgrunnen forstyrrende for meg. Ellers så er jeg stort fan av B/W bilder, så likte de jeg, da best det andre bildet. KW Ja ser det jeg også når du sier det. Takk for kritikk:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå