vikingkylling Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg hadde en xbox360 for en god stund siden, men den fikk RRD to ganger på svært kort tid, og når jeg endelig fikk den igjen andre gangen tok det noen uker før den nektet å lese noen plater. Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe en ny, men bestilte likevel en Xbox260 Elite fra cdon.no og fikk den i posten i dag. Har koblet den opp mot monitoren via HDMI og greier. Problemet er at når jeg slår den på kommer det en lav "ringelyd" fra den. Det er vanskelig å forklare hvordan det høres ut, og strengt tatt plager det meg ikke noe særlig. Men fordi den forrige knelte tre ganger på veldig kort tid er jeg jo selvsagt nervøs for at denne også tar kvelden ganske kjapt. Har noen andre hatt dette problemet? Er det mulig å fikse det, og er det skadelig for boksen? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvorfor kjøpte du ny? Du kunne fått den gamle fikset av MS gratis. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Fordi jeg har fått fikset den to ganger allerede? Den forrige var for øvrig bare en vanlig premium med 20GB harddisk, mens den nye er en Elite med 120GB harddisk. Det har litt å si. Edit: Den forrige hadde ikke engang hdmi, men den nye har det. Har brukt den en stund nå, og begynner å mistenke at det rett og slett bare er viften som bråker. Men et annet spørsmål for sikkerhets skyld. Bør den stå vannrett eller loddrett? Den ligger flatt på bordet nå, men jeg hadde foretrukket å ha den stående loddrett da den ville tatt mye mindre plass. Endret 19. mai 2009 av thecrow77 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Gjør det noe at den har blitt reparert to ganger? Du får jo nye konsoller tilbake, ikke den samme. Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Gjør det noe at den har blitt reparert to ganger? Du får jo nye konsoller tilbake, ikke den samme. Jeg hadde malt den gamle, så jo, jeg fikk den igjen begge gangene. Men hva har dette med saken å gjøre egentlig? Er dere misunnelige eller? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Er ikke misunnelig nei, har to bokser selv. Men bare syntes at det var litt unødvendig å kjøpe ny 360 når du kunne sendt den andre på reperasjon Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Fra en som har to bokser... Men den gamle knelte for lenge siden, har liten harddisk, har ikke HDMI og så videre. Den nye er mye bedre, og jeg vil tippe den er mer stabil da den er nyere og har blitt kurert for barnesykdommene. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg har to fordi den ene er fra USA og den andre er fra europa Men er enig med at det er deilig med større HDD, ellers må en slette ting hele tiden hvis du innstallerer spillene på harddisken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå