Gå til innhold

Får en rar "ringelyd" fra den nye xboksen?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en xbox360 for en god stund siden, men den fikk RRD to ganger på svært kort tid, og når jeg endelig fikk den igjen andre gangen tok det noen uker før den nektet å lese noen plater.

Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe en ny, men bestilte likevel en Xbox260 Elite fra cdon.no og fikk den i posten i dag. Har koblet den opp mot monitoren via HDMI og greier. :thumbup:

Problemet er at når jeg slår den på kommer det en lav "ringelyd" fra den. Det er vanskelig å forklare hvordan det høres ut, og strengt tatt plager det meg ikke noe særlig. Men fordi den forrige knelte tre ganger på veldig kort tid er jeg jo selvsagt nervøs for at denne også tar kvelden ganske kjapt.

Har noen andre hatt dette problemet? Er det mulig å fikse det, og er det skadelig for boksen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi jeg har fått fikset den to ganger allerede? ;) Den forrige var for øvrig bare en vanlig premium med 20GB harddisk, mens den nye er en Elite med 120GB harddisk. Det har litt å si. :) Edit: Den forrige hadde ikke engang hdmi, men den nye har det.

Har brukt den en stund nå, og begynner å mistenke at det rett og slett bare er viften som bråker.

Men et annet spørsmål for sikkerhets skyld. Bør den stå vannrett eller loddrett? Den ligger flatt på bordet nå, men jeg hadde foretrukket å ha den stående loddrett da den ville tatt mye mindre plass. :)

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...