Delvis Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Når jeg skal starte Kazaa lite får jeg bare denne meldingen: Noen som vet hva som er problemet? Lenke til kommentar
asad Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 bare reinsstalerèr du, mye enklere Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 dette er fy-fy program :wink: Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Jeg tør ikke svare redd for å bli bannet. OOOOPS Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Oops, hvis det er ulovlig å skrive noe om disse programmene, så beklager og forstår jeg det. Tenkte ikke på det. :oops: Bruker det veldig lite også, og bare hvis jeg en sjelden gang vil høre noe for å sjekke hvordan det høres ut. Pleier ikke lagre noe osv. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Kazaa er ikke ulovlig det da.... Installer kazaa Lite, mye bedre uten spy ware Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Kazaa er ikke ulovlig det da.... Installer kazaa Lite, mye bedre uten spy ware Når jeg skal starte Kazaa lite :wink: Lenke til kommentar
Battone Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Kazaa er ikke ulovlig det da.... Installer kazaa Lite, mye bedre uten spy ware Når jeg skal starte Kazaa lite :wink: Tidlig på morgenen.... :o :o :o :o Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Bruker det veldig lite også, og bare hvis jeg en sjelden gang vil høre noe for å sjekke hvordan det høres ut. Pleier ikke lagre noe osv. whatever dude en ting jeg lurte på: er det lovlig å laste ned TV-serier? Det er da lovloig å ta opp med video, men kanskje ikke dele? Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 en ting jeg lurte på: er det lovlig å laste ned TV-serier? Det er da lovloig å ta opp med video, men kanskje ikke dele? Nope.. ikke lovlig.. Edit: det er lov å laste (tror jeg), men ikke distribuere videre! Det er ulovlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå