Mr.Anki Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hei, Synes det er veldig unødvendig å måtte trykke ok/enter for å kommer med inn i XP. Jeg kommer fram til feltet hvor jeg skal skrive inn passord, jeg har ikke noe passord så vil gjerne gjøre slik at jeg går direkte til skrivebordet. Lurer også på hvordan jeg får bort at jeg må trykke "ctrl + alt + del" for å komme til vinduet hvor en kan skrive inn passord. Jeg bruker XP. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Google? http://support.microsoft.com/kb/315231 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Takk skal du ha Men hvordan kan en fjerne "ctrl + alt + del"? Jeg har ikke det på min maskin, men vil gjerne vite hvor jeg finner igjen valget for å fjerne det. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\DisableCAD DWORD 1 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Finnes det ikk et sted inne på kontrollpanelet hvor en kan endre på det? Er mye lettere å huske det. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Brukerkontoer -> Brukerkontoer -> Avansert -> Sikker pålogging Endret 19. mai 2009 av Demantios Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå