IHS Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Tror han mente menneskets separasjon fra Gud. Du mener jo at Gud er i alle kristne? Om en kristen går til helvete, så blir han kanskje separert fra Gud? Menneske verden er forlengst separert fra Gud, 8qk5xlv3 De kristne er gjennforent med Gud. Dersom en kristen bryter foreningen med Gud er han tilbake i helvete. Aha, så livet vi har nå ser du på som et helvette? Har du aldri tenkt på at livet faktisk ikke var så mye helvette uten den skyldfølelsen du sliter med i tankefengslet du kaller kristendom? Prøv og se selv! Skyldfølelsen verden kollektivt har, er et sant helvete av angst, frykt og engstelse. Hvem skyldfølelse snakker du om? Kjenner ingen skyld følelse jeg IHS, jeg har det faktisk ganske bra, men du kan gjerne forklare hva du mener. Hvis det er den selvpålagte kristen skyldfølelsen du snakker om så skjønner du sikkert hvorfor jeg ikke har den. Jeg kan da ikke føle skyld for noe jeg ikke har noe med eller ikke har gjort, kan jeg vel IH_S? 1 > Angst og depresjon de nye folkesykdommene 2 > 1,6 millioner nordmenn sliter med søvnen Å herregud... nærsagt... Så du tror at det bare er å gå hen og bli kristen og vips, så er alt ordnet? Du er virkelig en naiv en... eller kraftig hjernevasket! Men greit, jeg har fått svar på det jeg spurte om, om enn med omveier, så vi gir oss der. Vil bare føye til at jeg syntes synd på deg, for du har virkelig ingen egne meninger i det hele tatt du... Men greit nok! Selvsagt, hvorfor bli værende i helvete ? Jesus Kristus > Kom til meg, alle dere som strever og bærer tunge byrder, og jeg vil gi dere hvile. Endret 19. november 2009 av IHS Lenke til kommentar
RWS Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Må bare litt på hodet mens jeg av det hele... Det er fint å inneha egne meninger, syntes ikke alle dere det også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå