citronen Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg er på konstant utkikk etter omløps mynt. Det er en fin måte å spare penger på - da det er vanskelig å kvitte seg med mynter. Hvis jeg går i banken og veksler - hvor mange prosent tar de i gebyrer for tjenesten? Har prøvd google, men det er vanskelig å finne et brukbart svar. Haggiz Lenke til kommentar
KS Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Du kan kjøpe vekslemynter på ruller. Da betaler du ca 2 kr rullene. Husker ikke hvor mye som er i de forskjelling rullene, men jeg tror jeg betalte 2 kr for en rull med 25 20-kroner (+500 kr for selve myntene naturligvis). Lenke til kommentar
nls Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 2-2.5% ville jeg regnet med i gebyr for å kjøpe myntruller i skranke, noe lavere fra automat. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg er på konstant utkikk etter omløps mynt. Det er en fin måte å spare penger på - da det er vanskelig å kvitte seg med mynter. Hvis jeg går i banken og veksler - hvor mange prosent tar de i gebyrer for tjenesten? Har prøvd google, men det er vanskelig å finne et brukbart svar. Haggiz Du vil altså betale for å spare? Hvorfor ikke kontakte banken og opprette en sparekonto? Gratis, effektivt og du får renter. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg er på konstant utkikk etter omløps mynt. Det er en fin måte å spare penger på Hva er så smart med å spare penger ved å ha mynter i en boks? Det finnes adskillig bedre måter å spare penger på. Jeg sparer en hel del, men har sjelden mer enn 50 kroner i mynter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå