gjeewaytee Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 jeg har sett meg lei av den usedvanlige stille og kjedelige lyden fra det orginale eksosanlegget og modifisert det litt. fjernet to lydpotter midt under bilen og erstattet den kjempesvære orginale bakpotta med en billig simons midlertidig. synes lyden ble såpass bra for å være diesel at jeg lar den være slik tror jeg Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Det hørtes temmelig bra ut faktisk, ikke den typiske "diesel-rattlinga". Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 den diesel ratlinga er forsovidt ikke tilstede orginalt sett/hørt heller siden det er en 6-er Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Nå har jeg bare hørt 4 sylinder dieselmotorer da, så vet ikke hvordan en 6-er høres ut som diesel. Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 man hører at det er diesel for å si det sånn , men ikke i nærheten av 4 ratlinga Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Feit lyd for å være diesel ja! Absolutt Credits for den modden Dieselsekser har egentlig ganske fin lyd. Dyp brumming orginalt som gir meg frysninger ved litt gasspådrag Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 var ikke mye dyp bromming her i gården orginalt. eneste lyden man hørte ut fra orginalpotta var lyden av luft (eksos) som ble blåst ut ....kjempetragisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå