peje Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Tydelig at mpx sliter med å bli kvitt disse husene. Fire dager etter dette "supertilbudet" har de ikke solgt et eneste kamera. Jeg kjøpte ett kamera hos Mpx 20/5 , så det er ikke riktig att de ikke har solgt ett eneste ett . Kjøpt sammens med 12-60 f/2,8 objektivet , så sparte jeg 2500 kr . Ett proffesjonelt kamera , med ett av verdens beste zoom objektiv , til 15500 kr , er ikke det ett godt tilbud så vet ikke jeg Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 I tillegg kan du gå i skauen når det regner, mens resten blir sittende inne å pusse støv av sine.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg kjøpte ett kamera hos Mpx 20/5 , så det er ikke riktig att de ikke har solgt ett eneste ett .Kjøpt sammens med 12-60 f/2,8 objektivet , så sparte jeg 2500 kr . Ett proffesjonelt kamera , med ett av verdens beste zoom objektiv , til 15500 kr , er ikke det ett godt tilbud så vet ikke jeg Nei nå har de faktisk solgt hele tre stykker. Her renner det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg