FreeBSD Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Hei! Jvnf. tidligere post har jeg problemer med at jeg får "no signal" på skjerm (altså, svart skjerm) under oppstart. Jeg tror dette problemet skyldes minnet. Men etter å ha testet utallige slots lar det seg ikke løse. Derfor lurte jeg på hvordan jeg manuelt kan "clear CMOS" på mitt hovedkort (ASUS P4B533-VM) - jeg HAR undersøkt manualen, men der stod det av en eller annen merkverdig grunn intet om dette. Har noen av dere erferinger med HVORDAN å gjøre dette manuelt? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Det er en jumper på hovedkortet hvor du kan gjøre dette. Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 Joda, tenkte meg det, men hvor den eksakt er på hovedkortet er det ikke mulig å finne ut. Manualen er lite omfattende. Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg har et asus p4b533-e hk, og hos meg er det ingen jumper, men to punkt som må kortsluttes. Siden det er samme serie så kan det vær at plasseringen er relativ lik. Lykke til Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Asus burde ivertfall spandert på seg to pinner og en jumper der Muligens også et par linjer og et bilde i boka slik folk finner den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå