marjan Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Norske Funcom rangeres til en 83. plass. Les mer Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Kunne ikke vært mer enig med førsteplassen, men skulle gjerne sett Konami høyere enn 11. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro om en slik liste, men det virker litt pussig at Treyarch er nr.8 mens Valve er nr. 21. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Ser at Crytek ikke er langt oppe på listen. Norge er desverre bare representert med et enkelt selskap, det har forøvrig Island også. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Treyarch foran Infinity Ward? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 At Jagex ligger på 29 plass sier vel alt om denne lista. Det finnes da utrolig mange utviklere som er waaay better enn de, som er lengre ned på lista. Lenke til kommentar
Sivaji Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Nintendo på 2. enda en grunn til at ds er bedre en psp er det maplestory som gjør at nexon er på lista? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Nintendo på 2. enda en grunn til at ds er bedre en psp er det maplestory som gjør at nexon er på lista? Med nintendos spillhistorie er det ikke rart de ligger nummer to. De leverer som regel alltid. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Synes det er litt rart at Dice er så langt nede. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Treyarch foran Infinity Ward? Ja... What the fuck?!?!? Hva er disse listene basert på EGENTLIG? Og hvorfor er ikke Valve på topp 10? Endret 19. mai 2009 av Andre1983 Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Dise er bare på 64?? Hva er det for noe?? Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) De største selskapene havner lett langt nede på lista pga variable salgtall og kvalitet slik som EA. Ser bort fra Blizzard og Nintendo som ofte leverer varene. Men COD4 solgte kjempe bra så ville trodd at Infinity ville lede over Trey Endret 19. mai 2009 av Kizzaz Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Dette er ikke en liste over de beste selskapene, men over de mest suksessrike. Den eneste indie utvikleren er vel Valve om jeg ikke tar feil. Ellers er resten sterkt knyttet opp til storkanonene. For meg har ikke denne listen noe med hva eller hvem som er best i spillverdenen å gjøre. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Valve er tilknyttet EA, men ikke eid, bare distrubering Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 At Jagex ligger på 29 plass sier vel alt om denne lista. Det finnes da utrolig mange utviklere som er waaay better enn de, som er lengre ned på lista. Synes det er litt rart at Dice er så langt nede. Treyarch foran Infinity Ward? Ja... What the fuck?!?!? Hva er disse listene basert på EGENTLIG? Og hvorfor er ikke Valve på topp 10? Dise er bare på 64?? Hva er det for noe?? "Undersøkelsen er basert på variabler som blant annet salg, markedsposisjon og tilbakemeldinger fra brukerne." Om nokon her inne sit med informasjon nok på desse områdene til å uttale seg om kvaliteten på denne lista så er eg smått imponert. Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Valve fortjener bedre plass en nr. 21. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 At Jagex ligger på 29 plass sier vel alt om denne lista. Det finnes da utrolig mange utviklere som er waaay better enn de, som er lengre ned på lista. Synes det er litt rart at Dice er så langt nede. Treyarch foran Infinity Ward? Ja... What the fuck?!?!? Hva er disse listene basert på EGENTLIG? Og hvorfor er ikke Valve på topp 10? Dise er bare på 64?? Hva er det for noe?? "Undersøkelsen er basert på variabler som blant annet salg, markedsposisjon og tilbakemeldinger fra brukerne." Om nokon her inne sit med informasjon nok på desse områdene til å uttale seg om kvaliteten på denne lista så er eg smått imponert. Da kan man jo ikke la artikkelen hete "Her er verdens beste spillprodusenter", men kanskje "Her er verdens mest innbringene spillprodusenter"... missvisende Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Ser også ut til at den bare tar for seg spill som ble sluppet i 2008. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Godt mulig, kunne vært greit å vite litt mer hva som ligger bak rangeringen, for det er en del jeg er uenig i der. For se om jeg orker å undersøke senere. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg har sagt det før, og sier det igjenn. Legg ned hw/spillverket, og skift om til VG-stil. Og dere er godt igang ser jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg